Storingen en onderhoud


N.a.v. gemaakte afspraken tussen het Bestuur en Frank Leloux, beheerder van Symfonie, gaan meldingen van storingen via de TC.

Voor niet urgente meldingen van storingen e.d. vragen we jullie de TC , tcresidentieleeuwendael@gmail.com, te mailen met de volgende informatie: gedetailleerde omschrijving van wat er aan de hand is, datum geconstateerde, waar bevindt de storing zich, wanneer mogelijk graag foto’s, alles wat kan helpen om tot een snelle afwikkeling/oplossing te komen.

De TC zal, wanneer mogelijk, uiterlijk 1 werkdag later actie ondernemen en een terugkoppeling geven. De uiteindelijke afwikkeling zal worden gecommuniceerd in de Residentie Leeuwendael App.

Bij calamiteiten die dus zo urgent zijn dat ze niet kunnen wachten, dan graag telefonisch contact opnemen met een van de TC-leden, Bob, Guido of Trudy en bij geen gehoor, kan het Bestuur, Rob, Peter of Robin benaderd worden.

Graag met dezelfde informatie als hierboven.

We doen een dringend verzoek om niet zelf actie te ondernemen, daar wij onderhoudscontracten hebben met de leveranciers. Wij zullen dan ook door derden gemaakte kosten niet kunnen vergoeden en deze zullen dan ook komen voor rekening van de opdrachtgever.